Pytania i odpowiedzi

1. Czy na zajęcia fitness trzeba się zapisywać?

Odp. Dla Państwa komfortu stworzyliśmy możliwość zapisywania się na zajęcia zorganizowane po przez internetową aplikację Perfect Gym (znajdą ją Państwo na naszej stronie internetowej). Zapisanie się na zajęcia gwarantuje możliwość uczestnictwa, jednak jeżeli nie zapisali się Państwo, a jest wolne miejsc to oczywiście mogą z niego Państwo skorzystać.

2. Nie zdążyłem/am zapisać się na zajęcia, skąd mam wiedzieć czy jest wolne miejsce ?

Odp. O wolne miejsce na zajęciach fitness należy pytać instruktora, który prowadzi zajęcia tuż przed ich rozpoczęciem.

3. Jestem pierwszy raz na siłowni, od czego mam zacząć ?

Odp. Dla osób rozpoczynających swoją przygodę z fitnessem zalecamy konsultację z trenerami personalnymi oraz instruktorami zajęć. Podpowiedzą od czego warto zacząć oraz wskażą odpowiednią technikę wykonywania ćwiczeń.

4. Co zabrać na siłownię?

Odp. Wybierając się na siłownię należy spakować ze sobą: buty sportowe, spodenki i koszulkę (lub dres i bluzę), mały ręcznik i pozytywne nastawienie. Należy pamiętać także o wodzie lub napoju izotonicznym, choć te zawsze można zakupić w recepcji klubu.

5. W jakich godzinach czynny jest klub ?

Odp. Fitness Aquapark Wrocław jest czynny w godzinach:
Poniedziałek – Piątek 6.00 – 23.00
Sobota – Niedziela    8.00 – 21.00

6. Jakie są godziny otwarcia w okresach świątecznych ?

Odp. Dla Państwa komfortu, każdorazowo przed zbliżającymi się świętami informacja o godzinach otwarcia klubu pojawi się zarówno na naszej stronie internetowej jak i w recepcji klubu.

7. Co należy zrobić, żeby zostać członkiem fitness klubu ?

Odp. Zapisać się do Fitness Aquapark Wrocław można dowolnego dnia, jedyne co należy zrobić to zakupić odpowiednio dobrany dla siebie karnet w recepcji klubu bądź w punkcie informacyjnym w Aquapark Wrocław. Jeżeli nie wiedzą Państwo jaki karnet wybrać zachęcamy do konsultacji ze specjalistami ds. sprzedaży oraz trenerami personalnymi. Jesteśmy przekonani, że wspólnie wybiorą Państwo najkorzystniejszą ofertę dla siebie.

8. Czy karnety można odstępować innej osobie?

Odp.Niestety nie, karnety są imienne.

9. Czy karnet można zamrozić ?

Odp. Dajemy Państwu możliwość wyboru pomiędzy karnetem 1 miesięcznym bądź 3 miesięcznym, nie wiążemy Państwa umowami członkowskimi. Jednak nie dajemy możliwości zamrażania karnetów. Jeżeli nie są Państwo pewni czy zrealizują dłuższy karnet zachęcamy do zakupu karnetu na miesiąc bądź jednorazowych wejść.

10. Czy istnieje możliwość wykupienia treningu personalnego?

Odp. Tak, jak najbardziej. Ceny treningów oraz pakietów znajdą Państwo w recepcji klubu. Zachęcamy także do wcześniejszych konsultacji z trenerami.

11. Jak często można chodzić na siłownię ?

Odp. Oferujemy Państwu karnety open, czyli bez żadnych limitów, jeśli chodzi o częstotliwość i długość korzystania z siłowni.

W razie większej ilości pytań prosimy o kontakt pod nr tel. (71) 77 11 511