Pytania i odpowiedzi

Zguby i zwroty

Prawdopodobnie zgubiłem w Aquaparku strój kąpielowy i ręcznik. Co w tej sytuacji?

Rzeczy znalezione takie jak odzież, ręczniki klapki, okulary do pływania itp. przetrzymujemy przez 24h od dnia znalezienia. Po tym czasie rzeczy są utylizowane. Zapraszamy do osobistego stawienia się w Aquaparku i zgłoszenia się do kasy Saunarium w celu sprawdzenia i odbioru zguby. Nie udzielamy telefonicznie informacji na temat zagubionych przedmiotów.

Prawdopodobnie zgubiłem w Aquaparku dokumenty i biżuterię. Co w tej sytuacji?

Cenne rzeczy znalezione, takie jak dokumenty, biżuteria, portfele, telefony, okulary korekcyjne, klucze przenoszone są do biura rzeczy znalezionych, gdzie  są przetrzymywane przez miesiąc. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu sprawdzenia, czy zguba znajduje się w biurze lub do kontaktu osobistego w punkcie informacji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-15.00. Po upływie miesiąca cenne rzeczy znalezione przekazywane są do Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 52-443 Wrocław.

Zgubiłem kartę, na której miałem aktywny karnet. Co w tym przypadku?

W przypadku karnetów imiennych, dane posiadacza zostaną odnalezione w naszym systemie, najlepiej jednak będzie jeśli klient będzie mógł przedstawić nam potwierdzenie zakupu. Na tej podstawie karnet zostanie przywrócony oraz wydana zostanie nowa karta (koszt wydania nowej karty wynosi 5 zł).
Jeśli posiadali Państwo karnet na okaziciela, bez przypisanego konkretnego kontrahenta, niestety możemy nie posiadać w systemie danych właściciela karnetu i nie będziemy mieli możliwości wydania nowej karty. Sugerujemy, aby zawsze spisać numer karty, aby uniknąć problemów z wyrobieniem duplikatu.

Kupiłem karnet imienny, niestety nie mogę z niego dłużej korzystać. Co w tej sytuacji?

Nie istnieje możliwość przepisania karnetu na inną osobę. Zapraszamy do zapoznania się z naszym regulaminem, pkt 15, gdzie znaleźć można dokładny opis procesu dokonania zwrotu. Aby zrealizować zwrot, należy niezwłocznie dostarczyć stosowny wniosek wraz z numerem konta oraz potwierdzeniem płatności (paragon lub w przypadku zakupu internetowego potwierdzenia z konta bankowego). Zwrot naliczany jest od pierwszego dnia złożenia pełnego wniosku do końca trwania karnetu. Nie realizujemy zwrotu za dni lub zajęcia, które już się odbyły.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami +48 71 77 11 511

© 2024 Aquapark we Wrocławiu

Strona korzysta z plików cookies. Są one wykorzystywane w celu jak najlepszego świadczenia usług i dostosowania strony do Państwa potrzeb.

OK