Pytania i odpowiedzi
Zguby i zwroty
Prawdopodobnie zgubiłem w Aquaparku strój kąpielowy i ręcznik. Co w tej sytuacji?
Rzeczy znalezione takie jak odzież, ręczniki klapki, okulary do pływania itp. przetrzymujemy przez 24h od dnia znalezienia. Po tym czasie rzeczy są utylizowane. Zapraszamy do osobistego stawienia się w Aquaparku i zgłoszenia się do kasy Saunarium w celu sprawdzenia i odbioru zguby. Nie udzielamy telefonicznie informacji na temat zagubionych przedmiotów.
Prawdopodobnie zgubiłem w Aquaparku dokumenty i biżuterię. Co w tej sytuacji?
Cenne rzeczy znalezione, takie jak dokumenty, biżuteria, portfele, telefony, okulary korekcyjne, klucze przenoszone są do biura rzeczy znalezionych, gdzie są przetrzymywane przez miesiąc. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu sprawdzenia, czy zguba znajduje się w biurze lub do kontaktu osobistego w punkcie informacji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-15.00. Po upływie miesiąca cenne rzeczy znalezione przekazywane są do Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 52-443 Wrocław.
Zgubiłem kartę, na której miałem aktywny karnet. Co w tym przypadku?
W przypadku karnetów imiennych, dane posiadacza zostaną odnalezione w naszym systemie, najlepiej jednak będzie jeśli klient będzie mógł przedstawić nam potwierdzenie zakupu. Na tej podstawie karnet zostanie przywrócony oraz wydana zostanie nowa karta (koszt wydania nowej karty wynosi 5 zł).
Jeśli posiadali Państwo karnet na okaziciela, bez przypisanego konkretnego kontrahenta, niestety możemy nie posiadać w systemie danych właściciela karnetu i nie będziemy mieli możliwości wydania nowej karty. Sugerujemy, aby zawsze spisać numer karty, aby uniknąć problemów z wyrobieniem duplikatu.
Kupiłem karnet imienny, niestety nie mogę z niego dłużej korzystać. Co w tej sytuacji?
Nie istnieje możliwość przepisania karnetu na inną osobę. Zapraszamy do zapoznania się z naszym regulaminem, pkt 15, gdzie znaleźć można dokładny opis procesu dokonania zwrotu. Aby zrealizować zwrot, należy niezwłocznie dostarczyć stosowny wniosek wraz z numerem konta oraz potwierdzeniem płatności (paragon lub w przypadku zakupu internetowego potwierdzenia z konta bankowego). Zwrot naliczany jest od pierwszego dnia złożenia pełnego wniosku do końca trwania karnetu. Nie realizujemy zwrotu za dni lub zajęcia, które już się odbyły.