Trening o charakterze interwałowym, charakteryzujący się kilkunastosekundowymi okresami wysiłku, przeplatanymi naprzemiennie krótkim wysiłkiem umiarkowanym, pozwalającym na odpoczynek. Choreografia tworzona jest przez wykwalifikowanych trenerów, którzy w ten sposób angażują maksymalną ilość grup mięśniowych. Ze względu na dużą intensywność trening skierowany jest dla osób zaznajomionych z aktywnością fizyczną, a także dla tych, którzy oprócz spalenia tkanki tłuszczowej, chcą podkręcić swój metabolizm i zbudować tkankę mięśniową.


Zobacz grafik zajęć tutaj.

Jak wyglądają zajęcia tabata?

Skoki, wykroki, wyrzuty kolan i podnoszenie rąk. Tabata to przede wszystkim energiczny trening, który angażuje mięśnie w rytm szybkiej i porywającej muzyki. Jeśli więc pragniesz spalić maksymalną ilość kalorii i wyładować negatywne emocje, to tabata jest treningiem dla Ciebie!

 

Czas trwania zajęć: około 30-40 minut, w tym czasie przewidzianych jest kilka serii o wysokiej i umiarkowanej intensywności

Niezbędne akcesoria: wygodny strój sportowy, ze szczególnym wskazaniem na właściwe, zawiązywane obuwie. Woda do picia i ręcznik do wyłożenia maty, na której ćwiczymy.

Specyfikacja: tabata to ćwiczenia silnie energiczne, o wysokiej intensywności. Nastawione są na spalanie kalorii i podkręcenie metabolizmu. Dedykowane osobom średnio – zaawansowanym oraz zaawansowanym w treningu.