Trening mający na celu profilaktykę bólu kręgosłupa, wzmocnienie mięśni oraz budowanie prawidłowej postawy ciała. Regularne ćwiczenia pozwalają poprawić wydolność organizmu, wpływając głównie na mięśnie brzucha, pleców i pośladków. Dzięki treningom pod okiem specjalistów zapobiegamy nawracającym bólom i wpływamy na prawidłowy przebieg rehabilitacji. Ze względu na mało intensywny przebieg zajęć oraz opiekę wykwalifikowanego prowadzącego, trening z pewnością docenią osoby starsze, prowadzące siedzący tryb życia i rozpoczynający swoją przygodę z aktywnością fizyczną.


Jeśli chcesz uczestniczyć w zajęciach, sprawdź grafik zajęć, który dostępny jest tutaj.

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup – zobacz, jak wyglądają zajęcia

Szukasz ćwiczeń, podczas których wyciszysz swój umysł i zadbasz o układ ruchu? Pragniesz wzmocnić kręgosłup, zapobiegając pojawiającym się bólom i migrenom? Chcesz rozpocząć systematyczną pracę nad swoją kondycją? Zachęcamy do obejrzenia video, w którym przedstawiamy przykładowy trening pod okiem naszego wykwalifikowanego specjalisty.

Czas trwania zajęć: około 50 minut

Niezbędne akcesoria: wygodny strój sportowy, zapewniający swobodę ruchu oraz woda i ręcznik do przykrycia maty. Pozostałe przyrządy znajdują się w obiekcie.

Specyfikacja: zajęcia uspokajające, mentalne, mające za zadanie wzmocnić mięśnie kręgosłupa, doskonałe dla początkujących, którzy dopiero zaczynają budować swoją kondycję.