Kodeks Dobrych Praktyk w Rekrutacji

Celem Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji jest promowanie dobrych praktyk w rekrutacji i tworzenie standardów w tym zakresie, biorąc pod uwagę dbałość o relację z kandydatami i ich wrażenia z procesu rekrutacji (Candidate Experience).

Oto zasady, jakimi powinny się kierować firmy rekrutujące przyjaźnie:

Komunikujemy się z kandydatami.

Udzielamy informacji zwrotnej kandydatom na przesłane aplikacje i informujemy ich o tym, na jakim etapie procesu rekrutacyjnego się znajdują.

Jesteśmy otwarci na kontakt z kandydatem

Kandydat powinien mieć możliwość przesłania nam swoich zapytań i powinien wiedzieć, kto jest jego partnerem po drugiej stronie procesu rekrutacji.

Jesteśmy rzetelni, profesjonalni i zaangażowani w relację z kandydatem

Rzetelnie przygotowujemy się do kontaktu z kandydatem, także podczas rozmowy rekrutacyjnej. Traktujemy go jak szansę dla naszej firmy, a nie jak kolejnego petenta. Dbamy o relację z nim.

Dbamy o dobry przepływ informacji w firmie

Troszczymy się o to, by informacje na temat rekrutacji i kandydatów były sprawnie przekazywane w firmie zarówno do, jak i od kierowników liniowych.

Dbamy o to, by kandydat miał łatwy dostęp do wszystkich niezbędnych informacji na temat procesu rekrutacji

Na stronie internetowej, w zakładce Kariera i w innych materiałach dotyczących pracy w naszej firmie znajdują się wszystkie niezbędne informacje dotyczące procesu rekrutacji, w tym jej przebiegu.

Dbamy o poufność i bezpieczeństwo danych kandydatów

Wykorzystujemy technologie i procesy, które zapewniają maksymalną ochronę danych osobowych kandydatów.

Stale podnosimy kompetencje w zakresie zarządzania procesami rekru-tacji oraz dzielimy się wiedzą z zakresu dobrych praktyk w tej dziedzinie

Na bieżąco śledzimy informacje na ten temat, bierzemy udział w dyskusjach i wszelkiego rodzaju spotkaniach, a także zbieramy przykłady ciekawych rozwiązań, które można wdrożyć w firmach. Promujemy zasady przyjaznej rekrutacji w firmie i w środowisku rekruterów.

Szanujemy kandydatów

Dbamy o to, by w procesie rekrutacji nie pojawiły się treści i zachowania dyskryminujące oraz bierzemy pod uwagę zaangażowanie czasowe kandydatów.

© 2024 Aquapark we Wrocławiu

Strona korzysta z plików cookies. Są one wykorzystywane w celu jak najlepszego świadczenia usług i dostosowania strony do Państwa potrzeb.

OK