Pytania i odpowiedzi
Oferta
Jestem studentem. Czy macie dla mnie jakieś specjalne oferty?
Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy wejściówkę studencką.
Jestem seniorem. Czy macie dla mnie jakieś specjalne oferty?
Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy ofertę dla seniora, przeznaczoną dla osób powyżej 60. roku życia z Wrocławską Kartą Seniora.
Posiadam Kartę Rodziny Plus, Czy macie dla mnie jakieś specjalne oferty?
Bilety rodzinne są przewidziane dla max 2 osób dorosłych i max 2 dzieci w wieku 3-18 lat . Jeśli jesteście beneficjentami programu Karta Rodzina Plus i posiadacie więcej niż dwójkę dzieci to wchodzą one bez żadnych dopłat. Aby skorzystać z możliwości, którą daje Wam program Karta Rodzina Plus wystarczy, że każdy członek rodziny okaże w kasie swoją kartę.
Chciałabym przyjechać do Aquaparku z grupą zorganizowaną. Jaka oferta jest najkorzystniejsza?
Zapraszamy do skorzystania z wejścia grupowego dla dzieci do 14. roku życia. Grupa to minimum 15 osób. Koszt wejścia na 2 h to 57 zł/dziecko. Nie posiadamy oferty grupowej dla osób dorosłych. Bilety są dostępne przez cały rok poza okresem ferii zimowych i wakacji.
Czy mogę wypożyczyć u Was ręcznik?
Nie posiadamy wypożyczalni ręczników. Ręcznik można zakupić w naszym AquaShopie.
Czy podczas zakupienia biletu całodniowego mogę wyjść w środku dnia i wrócić wieczorem?
Nie, bilet całodniowy zawiera jedno wejście na cały dzień. Opuszczając strefę klient jest zobowiązany do zwrotu transpondera, a więc nie istnieje możliwość ponownego wejścia w ramach tego samego biletu.
Zakupiłem bilet jednorazowy w sklepie online. Co dalej?
Zapraszamy do kasy z potwierdzeniem zrealizowania zamówienia, który otrzymałeś w wiadomości e-mail w formie załącznika. Bilety jednorazowe są ważne 3 miesiące, chyba, że zostały zakupione podczas konkretnej promocji – wówczas ważność biletu opisana jest w ofercie.
Zakupiłem karnet przez sklep online, Co dalej?
Zapraszamy do kasy z potwierdzeniem zrealizowania zamówienia, który otrzymałeś w wiadomości e-mail w formie załącznika. Jeśli posiadasz kartę elektroniczną, karnet zostanie naniesiony na bezpośrednio na nią. Jeśli nie posiadasz karty, zostanie ona bezpłatnie wydana z naniesionym na nią karnetem. Pamiętaj o zabraniu ze sobą dowodu osobistego.
Czy akceptujecie karty Multisport?
Tak, honorujemy karty Multisport. Szczegóły oferty znajdziesz tu.